Anunț – organizare concurs pentru ocuparea unor funcții contractuale de execuție în cadrul aparatului de specialitate al primarului

anunt concurs.pdf

Nr.1335 din 20 martie 2025

ANUNŢ CONCURS

Primăria comunei Șimand, județul Arad organizează concurs în data de 11.04.2025, în conformitate cu prevederile art. IV alin. (2) lit. b) din OUG nr. 34/2023 și H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru ocuparea pe perioada nedeterminată a următoarei funcții contractuale de execuție în cadrul aparatului de specialitate al primarului astfel:

  1. Condiții prevăzute de art. 18 alin. (2) lit. a) din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual dinsectorul bugetar plătit din fonduri publice:

    • Numărul de posturi: 1;

    • Denumirea postului: guard(femeie de serviciu)- Cod COR 911201;

    • Nivelul postului: execuţie;

    • Structura postului: Compartimentul Administrativ și Întreținere;

    • Perioada: nedeterminată;

    • Durata normală a timpului de lucru pentru funcția de execuți e este de 8 ore/zi, respectiv, 40 ore/săptămână.

  1. Condiții prevăzute de art. 18 alin. (2) lit. b) din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

DOSARUL DE CONCURS se depune în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, respectiv în perioada 20.03.2025-04.04.2025 inclusiv, între orele 08.00-15.00, la sediul Primăriei comunei Șimand, strada Principală, nr. 1119, Șimand, județ Arad.

Dosar de concurs care va conţine următoarele documente prevăzute de art. 35 din H.G. nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, (alin.1) :

a) formular de înscriere la concurs, se poate solicita de la compartimentul Informații și Relații cu publicul din cadrul Primăriei;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

Adeverința care atestă starea de sănătate va conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.

Actele prevăzute la lit. b) – e) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

În cazul documentului prevăzut la lit f), candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu, până la data desfășurării primei probe a concursului.

La concursul organizat pentru ocuparea postului vacant poate participa orice persoană care îndeplineşte condiţiile generale şi condiţiile specifice de ocupare.

III . Condiții prevăzute de art. 18 alin. (2) lit. c) din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

Condiţii generale de ocupare a posturilor:

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:

  1. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii

Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia

Confederaţiei Elveţiene;

  1. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

  2. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 –

Codul muncii,republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

  1. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

  2. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

  3. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale,contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

  4. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

Condiţii specifice de ocupare a postului:

Condiții specifice prevăzute în fișa de post

  • Studii: studii generale;

  • Vechime în munca : minim 10 ani;

  • Constituie avantaj orice specializare sau formare în domeniu.

  1. Condiții prevăzute de art. 18 alin. (2) lit. d) din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

Bibliografie și tematică concurs:

A. Ordinul Ministrului Sănătății nr.119/2014 pentru aprobarea Normelor de igienă și sănătate publică privind mediul de viață a populației :

1. Capitolul VI -Norme de igienă pentru unităţile de folosinţă publică;

  1. Legea nr. 53/2003 din 24 ianuarie 2003, republicată, Codul muncii, cu modificările şi

completările ulterioare

  1. Drepturile şi obligaţiile salariatului;

  2. Drepturile şi obligaţiile angajatorului;

  3. Răspunderea disciplinară.

C. Legea nr. 319/2006 – Legea securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările şi completările

ulterioare:

  1. Obligaţiile lucrătorului;

  2. Accidentele de muncă.

  1. Ordonanţă de urgenţă nr. 57/2019 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi

completările ulterioare

    1. Titlul I- Dispoziţii generale din PARTEA a VI-a – Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice;

    2. Cap. I, III, IV, V ale Titlului III – Personalul contractual din autorităţile şi instituţiile publice din PARTEA a VI-a – Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice.

  1. Condiții prevăzute de art. 18 alin. (2) lit. e) din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

Calendarul de desfășurare a concursului pentru ocuparea postului de guard (femeie de serviciu) din cadrul compartimentului administrativ:

  • perioada de depunere a dosarelor: 20.03.2025-04.04.2025 între orele 08.00-15.00;

  • selecţia dosarelor: 07.04.2025, ora 10.00;

  • afișare rezultat selecție dosare: 07.04.2025, ora 15.00;

  • depunere contestații selecție dosare: 07.04.2025, ora 15.00- 08.04.2025, ora 12.00

  • afișare rezultat contestații selecție dosare: 09.04.2025, ora 10.00;

  • susținere probă scrisă în data de 11.04.2025, ora 10.00, la sediul instituției;

  • afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 11.04.2025, ora 14.00;

  • depunere contestații probă scrisă: 11.04.2025 ora 14.00-14.04.2025 ora 12.00;

  • afişarea rezultatelor la contestație proba scrisă: 14.04.2025 ora 15.00;

  • proba interviu în data 15.04.2025, ora 12.00;

  • afișare rezultat interviu:15.04.2025, ora 14.00;

  • depunere contestații interviu: 15.04.2025 ora 14.00 și 16.04.2025 ora 14.00;

  • afișare rezultat contestații interviu: 17.04.2025 ora 10.00;

  • afişarea rezultatelor finale ale concursului: 17.04.2025, ora 11.00.

Tipul probelor de concurs:

  1. Selecția dosarelor de înscriere – prin care se verifică îndeplinirea condițiilor generale şi specifice de participare în termenul prevăzut de art. 36 alin.(1) HG nr. 1336/2022;

  2. Proba scrisă din data de 11.04.2025, ora 10.00 prin care se testează cunoștințele teoretice necesare ocupării postului pentru care se organizează concursul;

  3. Interviul – constă în testarea abilităţilor, aptitudinilor şi motivaţiei candidaţilor pe baza unor criteriide evaluare şi se susţine în termenul prevăzut de art. 41 alin. (5) din HG nr. 1336/2022.

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei comunei Șimand, Str. Principală, nr. 1119, tel.0257/373118, persoană de contact: Rugea Ancuța – consilier, e-mail : info@simand.org

PRIMAR,

Dema Florin Liviu