1. Informaţii generale privind autoritatea contractanta, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
Comuna Șimand, comuna Șimand, nr. 1119, județul Arad, telefon 0257/373118, fax 0257/373700, e-mail: info@simand.org, cod fiscal 3519356.
2. Informaţii generale privind obiectul închirierii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat:
– spaţiu comercial în suprafaţă de 74,45 mp, situat în Comuna Șimand, sat Șimand, FN, CF 308960 Șimand, cu destinaţia punct de recoltare probe biologice – analize medicale, aparține domeniului privat al comunei Șimand, conform caietului de sarcini, , HCL Șimand nr. 07/27.02.2025 și temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019.
3. Informaţii privind documentaţia de atribuire:
se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
la cerere, de la sediul instituției, Compartimentul Relatii cu publicul.
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Compartimentul Relatii cu publicul din cadrul Comunei Șimand, comuna Șimand, sat Șimand, nr. 1119, județul Arad.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul:
100 lei / exemplar, se achită numerar la casieria Comunei Șimand.
3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor:
04.04.2025, ora 12.00.
4. Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor:
14.04.2025 ora 09.00
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Comuna Șimand, comuna Șimand, sat Șimand, Compartimentul Relatii cu publicul, nr. 1119, județul Arad.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
se depun într-un singur exemplar original, în două plicuri sigilate: unul exterior și unul interior.
5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor:
14.04.2025 ora 11.00, Comuna Șimand, comuna Șimand, sat Șimand, nr. 1119, județul Arad.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:
Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Arad, Arad, B-dul Vasile Milea, nr. 2, județul Arad, telefon 0374491086, fax 0257251700, e-mail: jd-arad@just.ro
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării:
19.03.2025.