Nr. 3298/29.08.2024
ANUNŢ
Primăria comunei Şimand, în conformitate cu prevederile art.VII, alin.(3) din O.U.G nr.115/2023, privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene, cu modificările și completările ulterioare, coroborate cu prevederile art.VII, alin.(7) din O.U.G nr.121/2023, pentru modificarea și completarea O.U.G nr.57/2019 privind Codul administrativ, precum și pentru modificarea art.III din O.U.G nr.191/2022 pentru modificarea și completarea O.U.G nr.57/2019 privind Codul administrativ, organizează concurs de recrutare în vederea ocupării funcției publice de execuție vacante de Consilier, clasa I, grad profesional Debutant, la Compartimentul de asistență socială din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Șimand.
Durata normală a timpului de lucru este de 8 ore pe zi, respectiv 40 de ore pe săptămână.
Condiții de participare la concurs:
Condiții generale de ocupare a funcției publice: – conform art.465 alin.(1) lit.) a)-f) și lit. h)-k) din OUG nr.57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Condiții specifice de participare la Concurs: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor juridice sau ale educației, psihologiei și asistenței sociale;
Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: –
Calendarul concursului de recrutare:
-
dosarele de concurs se depun în termen de maximum 20 de zile calendaristice de la data publicării anunțului de concurs pe site-ul Primăriei comunei Șimand, respectiv în perioada 30.08.2024-18.09.2024;
-
verificarea eligibilității candidaților – în maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor;
-
proba scrisă – programată în data de 30.09.2024, ora 10.00, la sediul instituției, situat pe Calea Aradului, nr.57, jud. Arad;
-
interviul – programat în maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise, la sediul instituției, situat pe Calea Aradului, nr.57, jud. Arad. Data, ora și locul susținerii probei de interviu se afișează o dată cu rezultatele probei scrise.
Potrivit dispozițiilor art.VII, alin.(17) din OUG nr.121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs.
Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al autorităţii sau instituţiei publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.
Condițiile de participare la concurs, bibliografia și atribuțiile prevăzute în fișa postului sunt anexate prezentului, fiind afișate la sediul instituției și pe site-ul Primăriei comunei Șimand.
Conținutul dosarului de concurs:
Dosarul de concurs conține, în mod obligatoriu:
a)formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023;
b) copia cărţii de identitate;
c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;
d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare. Pentru funcţiile publice de conducere, dosarul de concurs include şi copia diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau a diplomei echivalente conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările şi completările ulterioare. Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.
Coordonatele de contact pentru înscrierea la etapa de selecție:
-
Persoana de contact: Brîndaș Lavinia, secretar general UAT
-
E-mail:juridic@simand.org
PRIMAR,
DEMA FLORIN-LIVIU
BIBLIOGRAFIE
-
CONSTITUȚIA ROMÂNIEI DIN 21 noiembrie 1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-
ORDONANȚA GUVERNULUI nr.137 din 2000, privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată cu modificările și completările ulterioare;
-
O.U.G nr.57/2019, privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea 416/2001, privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr.292/2011 – a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea 272/2004, privind protecția și promovarea drepturilor copilului, republicată;
-
Legea nr.277/2010, privind alocația pentru susținerea familiei, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
PRIMAR,
DEMA FLORIN-LIVIU